Testimonials

 

Linda Deubner

De laatste jaren zijn er veel pogingen ondernomen, om de consument bewust te maken van de invloed van kleuren. De meest bekende methode is de indeling in lente-, zomer-, herfst- of winterkleuren. De klassieke kleuranalyse is echter kostbaar en neemt veel tijd in beslag. Daarbij kunnen medewerkers in kapsalons, modezaken, parfumerieën e.d. die methode niet zonder meer toepassen, velen zijn daarvoor niet opgeleid.linda 010-2-2

Met de methode Colour-Way met de K-test beschikt men daarentegen over een pasklare, eenvoudige en betrouwbare adviesmethode, die op de behoeften van de klant inspeelt. Het individuele kleurgevoel van iemand speelt een belangrijke rol bij het koopgedrag. Dit koopgedrag van de klant is de laatste jaren erg veranderd; de klant koopt doelgerichter en bewuster en vraagt om meer aandacht en service. Van personeel wordt daardoor steeds meer deskundigheid geëist.
Met de methode Colour-Way heeft men de mogelijkheid op deze trend te reageren.

Team Twins Hair & Beauty

HARMA RENTING- Netherlands Director of Team Twins Hair & Beauty, The Netherlands Team Twins Hair & Beauty is a group of passionate, talented and ambitious hairstylists. In and outside The Netherlands they are well-known for their quality, creativity and impressive colouringtechniques. One of the reasons the team is frequently invited to perform on (inter)national stages, a great way to share their knowledge with hairstylists all over the world.   Over the years the trendsetting collections of Team Twins received many awards. E.g. Dutch Coiffure Awards, which are part of the prestigious contest for Dutch top colorists and hairstylists.

Harma3

André Razenberg – Kuypers Haarmode – Enschede

Als gerenommeerd bedrijf mogen wij al jaren een uitgebreide service en een goed advies in onze salons aan onze klanten aanbieden. Deze test maakt het voor de klant nog makkelijker om een kleur te kiezen die bij hem of haar past. Want zeg nou zelf, wat is er nou echt belangrijk bij je haar kleur? Je eigen kleur karakter, Je eigen gevoel! Dus doe de K-Test en zie net als ons je klant tevreden en jou eigen omzet stijgen. Veel succes met dit fijne product Linda, en nogmaals bedankt. Dankzij ColourWay met de K-test is on advies nog completer.

John Beerens Haarstudio in Tilburg winner Top Hair Award van het jaar 2006.

john_logo

John gebruikt de K-test sinds enige tijd in zijn kapsalon in Tilburg. Hij vindt dat het een uitstekende extra service is voor zijn klanten die hij graag in de “watten” legt.

John: “Met de K-test ben ik in staat om binnen enkele minuten samen met mijn klant een haarkleur vast te stellen die “past” bij de persoonlijkheid van de klant. Wie vindt het nu niet leuk om er nog beter uit te zien!”.john_apart

Twins Hair & Beauty

Winnaars van de Coiffure Award 2005 en 2009 Nederland hebben groot succes met de K-test.

Harma Stevens-Renting van Twins Hair & Beauty uit Dalen over het systeem Colour-way met de K-Test:harma_renting_200_300
In onze salon gebruiken wij het kleur adviessysteem Colour-way al een geringe tijd en zeker met succes.Wij zijn al een tijdje op zoek geweest naar verschillende kleuranalyse systemen, maar het nadeel vond ik dat kleuranalyses enorm veel tijd in beslag namen en erg kostbaar waren.
Je moest er al snel minstens 2 uur vooruittrekken, en lang niet iedereen heeft daar de tijd voor. Daarbij waren deze analyses kostbaar.
Het Kleuradvies systeem Colour-way is daarentegen zeer eenvoudig in gebruik. Binnen enkele minuten kunnen wij onze klanten een betrouwbaar en duidelijk advies geven. Deze service kunnen we nu op iedere klant toepassen, zonder dat daar iets voor betaald hoeft te worden.
Zelf onze juniorstylisten kunnen met het systeem goed werken. Ook merken we dat onze hairstylisten meer kleurgevoel ontwikkelen. Men is op deze manier veel intensiever bezig met het adviseren van een haarkleur die bij de persoonlijkheid van de klant past. Deze klanten zijn sneller overtuigd en laten zich daarom veel makkelijker adviseren. Met Colour-way geef ik niet alleen mijn klanten extra aandacht, het werkt ook nog eens omzetverhogend. Omdat we met het kleuradvies systeem niet alleen een passende haarkleur, maar ook nog eens make-up en kledingadvies aan de klanten kunnen geven.
Colour-way is een perfecte manier om je als kapper te onderscheiden.

 

Mariëlle Bastiaansen gebruikte de K-test in het programma; “Looking Good”.

Mariëlle Bastiaansen en de k-test.
…ook Mariëlle Bastiaansen gebruikte de K-test in het programma; “Looking Good”.

marielle bastiansen

Elke week was ze te zien op RTL 4. De snelheid waarmee men de juiste haarkleur kan

vaststellen voor een klant is zo snel en goed, dat zij dit in haar programma kon gebruiken.
Voor meer informatie over gebruik van de K-test kunt u met ons contact opnemen.